Dziś wyjątkowo nie będzie o opakowaniach, technologii czy produkcji. Dziś będzie o marketingu, komunikacji i… papierze!
Debata pokazała, że w świecie online papier wciąż ma niezwykłą moc. Pozwala się zatrzymać, poczuć emocje i docenić wspólny wysiłek. W erze nieustannego scrollowania staje się produktem premium – zachwyca formą, pachnie historią i sprawia, że naprawdę się zatrzymujemy.
Podczas panelu, prowadzonego przez Magdalenę Kuropieska – Deloff, Anna Rutkowska z Działu Marketingu i Komunikacji Werner Kenkel miała okazję wymienić się doświadczeniami z redaktorami i twórcami gazet firmowych z różnych organizacji. Wraz z Agnieszką Gajowniczek z PZU i Magdaleną Żołądź z Heidelberg Materials udowodniły, że druk nie znika – po prostu zmienia swoją wartość.
To dzięki zaangażowaniu w organizacji taka forma komunikacji staje się czymś więcej niż wydrukiem – to wspólna opowieść o ludziach, wartościach i tym, co nas łączy.
Razem tworzymy historie warte druku!
Autor zdjęć: Sławomir Kubryn.
NA FALI to nasz wewnętrzny dwumiesięcznik firmowy. To miejsce, w którym dzielimy się tym, co ważne – od decyzji Zarządu i kluczowych zmian w firmie, po historie pracowników, ich pasje i sukcesy. Znajdują się tam relacje z wydarzeń, praktyczne porady dla zdrowia i wellbeing oraz inspiracje związane z ESG i odpowiedzialnym działaniem. NA FALI to nie tylko informacje – to przestrzeń, która łączy, inspiruje i buduje.