Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż nasi konstruktorzy nie zwalniają tempa i po ubiegłorocznych sukcesach w konkursach WorldStar Packaging Award i Pentawards, w tym roku również ich praca została doceniona przez jury konkursu Pentawards. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 października w Londynie, przedstawiciele naszej firmy odebrali srebrną statuetkę za opakowanie – a w zasadzie uchwyt na puszki – holdAIR.
Autorem projektu, który został już opatentowany, jest Jakub Ambroży – Ekspert Rozwoju Produktu. Rodzina opakowań holdAIR odpowiada na aktualne trendy w obszarach sprzedaży, marketingu czy zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Zaprojektowane zostały jako uchwyty, umożliwiające tworzenie wielopaków, które gwarantują doskonałą ekspozycję produktów, wykorzystując przy tym niewielką ilość materiału. Konstrukcja uchwytów zapewnia ich łatwe transportowanie przez konsumentów, a przenoszone w uchwytach puszki sprawiają wrażenie lewitujących w powietrzu. Uchwyty składane są ręcznie i do działania nie wymagają żadnych dodatkowych materiałów, takich jak klej czy taśma, jak również specjalistycznych linii produkcyjnych. Puszki zaś mocowane są jedynie za pomocą tekturowych wypustów. Uchwyty zaprojektowano tak, aby zminimalizować zużycie materiału. Przykładowo uchwyt dla puszek 250 ml wykorzystuje jedynie 18 g tektury zapewniając możliwość transportu 1 kg puszek.
Warto podkreślić, że nagrodzony produkt został już skomercjalizowany – można go spotkać w sprzedaży w całej Polsce m.in. w brandingu napojów Tymbark, Nestea, czy energetyków Tiger.
W tym roku odbyła się już 18 edycja konkursu Pentawards. Spośród 2 000 zgłoszeń z ponad 60 krajów, międzynarodowe jury doceniło 436 prac, które zdobyły w swoich kategoriach: brązowe, srebrne oraz złote statuetki. Przyznane zostały również nagrody specjalne: diamentowe i platynowe statuetki.
Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele takich krajów jak np. Kolumbia, Argentyna, Hong Kong, Peru, Senegal, Kanada czy Vietnam. Na galę przyjechali czołowi designerzy i projektanci z Armenii i Japonii, a najwięcej nagród zdobyli przedstawiciele Chin. Z Polski uznanie jury zdobyły tylko dwie firmy: Werner Kenkel Bochnia w kategorii Sustainable Design – Beverages oraz PG Branding w kategorii Body, Healty & Beauty (brązowa statuetka).
Jedną z naszych wartości jest NOWOCZEŚNOŚĆ, co oznacza, że:
jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i wspólne szukanie najlepszych rozwiązań. Rozwój i innowacyjność to nasza przyszłość.